Dorpsverbinder

Graag stel ik mij even voor:
Mijn naam is Miriam Jansen-Greiving en ik ben 1 maart gestart als dorpsverbinder bij de gemeente Olst-Wijhe in de kernen Wesepe & Boskamp. Ik woon met mijn man Edwin en ons 4tal in het mooie Wilp aan de andere kant van de IJssel. Naast dat ik hou van koken en gezellig samen eten, ben ik creatief, handig met klussen en politiek actief. Het zijn spannende tijden. Als
raadslid begeef ik mij vooral binnen het sociaal domein. Deze ervaring komt mij goed van pas in de functie van Dorpsverbinder. Het lijkt of in deze baan alles samenkomt! Ik ben heel benieuwd naar de inwoners in deze kernen en wat er allemaal leeft en speelt. Mijn eerste afspraken met de dorpsbelangenverenigingen zijn achter de rug. Wat een inzet en energie heb ik gezien. Hele betrokken mensen met hart voor hun dorp. Dat belooft veel goeds. Mocht u dit lezen en denken ik wil ook graag met jou in gesprek, gewoon eens kennismaken, sparren over een idee of je zorgen uiten dan hoor ik graag! Ik ben bereikbaar via 06-38 18 27 91 en werk veelal op maandag, dinsdag en de donderdagochtend. Met vriendelijke groet, Miriam Jansen-Greiving
Dorpsverbinder in Wesepe & Boskamp

Scroll naar boven